ASYSTENT/KA ZARZĄDU

Główne obowiązki:
– wspieranie zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, dbałość o prawidłowy przepływ dokumentów,    a także przygotowywanie pism, tłumaczeń, raportów oraz zestawień na potrzeby zarządu spółki,
– obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,
– przyjmowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej oraz elektronicznej,
– sporządzanie wybranych sprawozdań do GUS,
– organizacja imprez okolicznościowych w przedsiębiorstwie,
– dbanie o właściwy wizerunek firmy.

Zatrudnionej osobie zapewniamy:
– umowę o pracę na zastępstwo (ok. 6 m-cy) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
– możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego w dużym przedsiębiorstwie,
– pracę w zgranym i ambitnym gronie osób,
– niezbędne narzędzia pracy.

Od kandydatów oczekujemy:
– posiadać doświadczenie zawodowe w pracy biurowo-administracyjnej,
– posługiwać się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
– charakteryzować się wysoką kulturę osobistą i dyskrecją,
– doskonale organizować swoją pracę,
– być odpowiedzialny, rzetelny i zaangażowany w pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem i LM) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres: rekrutacja@comfortsa.pl

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.